Αναζήτηση Προϊσταμένου Τμήματος Εξυπηρέτησης Β. Ελλάδος

Περιγραφή & Σκοπός Θέσης

Συντονισμός και οργάνωση της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών για την έγκαιρη και αποτελεσματική εκτέλεση και παρακολούθηση των παραγγελιών - από την λήψη της παραγγελίας έως και την παράδοση στον πελάτη- καθώς και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών για οποιοδήποτε αίτημα, ερώτημα ή παράπονο. Ο ρόλος είναι υπεύθυνος για την παραγγελιοληψία, την τιμολόγηση, την δρομολόγηση και την διανομή των παραγγελιών που αποστέλλονται από το Διανεμητικό Κέντρο της εταιρείας στην Σκύδρα.

Αρμοδιότητες

-Καθημερινή λήψη και καταχώρηση παραγγελιών και δρομολόγησή τους -Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών πωλήσεων, πιστωτικών τιμολογίων και δελτίων αποστολής. -Άμεση ανταπόκριση στην εξυπηρέτηση πελατών . -Επικοινωνία και συνεργασία με οδηγούς και μεταφορικές εταιρείες για τη διαχείριση προβλημάτων κατά τις παραδόσεις -Επεξεργασία και διαχείριση αναφορών και στατιστικών αρχείων για ενημέρωση της διοίκησης

Απαιτούμενα προσόντα

-Ομαδικό πνεύμα,συνεργασία, άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και εστίαση στον πελάτη -Προϋπηρεσία 5-7 ετών σε αντίστοιχο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών -Προηγούμενη εμπειρία διαχείρισης ανθρώπων θα θεωρηθεί μεγάλο πλεονέκτημα -Καλή γνώση ERP/ Εμπορικών Εφαρμογών (Back Office και Λοιπών Λογιστικών/Λογισμικών Προγραμμάτων. Θα προτιμηθούν υποψήφιοι με γνώση του ERP singular(Singular Enterprise). -Πτυχίο Πανεπιστημίου/ΤΕΙ στους τομείς Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικών -Άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία στην Αγγλική Γλώσσα.

H Eταιρεία προσφέρει

-Ικανοποιητικές αποδοχές -Συνεχής εκπαίδευση -Ευκαιρίες εξέλιξης σε έναν δυναμικό και αναπτυσσόμενο οργανισμό στον τομέα των τροφίμων -Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

Αποστολή βιογραφικών στο hr@makedoniki.gr