Φρουτοσαλάτα Ελληνική με Ροδάκινο, Αχλάδι, Σταφύλι και Κεράσι On the Go

Προϊόντα φρούτου

Όλα σχεδόν τα Ελληνικά φρούτα θα βρείτε σε μία συσκευασία Αγρόκηπος Χαλβατζή Ελληνική φρουτοσαλάτα. Επιλεγμένα φρούτα από Ροδάκινο Ημαθίας, Αχλάδι, Σταφύλι, και Κεράσι δημιουργούν μία πανδαισία γεύσεων που μυρίζει Ελλάδα. Με αυστηρούς όρους ποιότητας και καταγωγής συσκευάζονται σε ελαφρύ σιρόπι, απαλλαγμένα από τεχνητά αρώματα και χρώματα. Επιλέξτε Ελληνική φρουτοσαλάτα με εγγυημένα φρούτα για ελαφρύ και υγιεινό σνακ σε συσκευασία για εύκολη φύλαξη.

Συστατικά και πληροφορίες:
  • Φρούτα σε ελαφρύ σιρόπι.
  • Διατίθεται σε ατομική συσκευασία 210γρ.
  • Ιδανικό για vegetarian
  • Χωρίς Συντηρητικά.
  • Ελαφρύ σνάκ για όλες τις ώρες.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ

Ποσότητα ανά 100 g


Ενέργεια250 kcal/ 60 kj
Λιπαρά<0,5g
Εκ των οποίων κορεσμένα0g
Υδατάνθρακες14,3g
Εκ των οποίων σάκχαρα14,3g
Εδώδιμες Ίνες0,1g
Πρωτεΐνες1g
Αλάτι0,05g

Συστατικά : ροδάκινο, αχλάδι, σταφύλι, κεράσι, νερό, ζάχαρη, σιρόπι φρουκτόζης – γλυκόζης, χρωστική Ε127, κιτρικό οξύ, Brix 14 - 16

Αποθηκεύεται σε μέρος δροσερό & σκιερό εντός ψυγείου.
Μετά το άνοιγμα διατηρείται στο ψυγείο για 3 ημέρες
Παστεριωμένο Προϊόν
Τρώγεται πιο ευχάριστα κρύο.



ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ

4 πράγματα που δε ξέρατε για τα φρούτα


  1. Καταναλώνοντας συχνά ροδάκινα, μπορείτε να ελέγξετε με φυσικό τρόπο, τα ποσοστά χοληστερόλης και προβλήματα τα οποία οδηγούν σε καρδιακές παθήσεις και χοληστερόλη. Αυτό διότι περιέχουν φαινολικές ενώσεις που εμποδίζουν την οξείδωση των λιποπρωτεϊνών χαμηλής πυκνότητας.
  2. Τα αχλάδια θεωρούνται υποαλλεργικά φρούτα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αλλά ελάχιστα πιθανό να προκαλέσουν παρενέργειες και γι αυτό προτείνονται σε άτομα που πάσχουν από διάφορες διατροφικές αλλεργίες. Επιπλέον ωφελούν στην καταπολέμηση διαφόρων ασθενειών. Ο χυμός από αχλάδι συστήνεται ακόμη και για βρέφη, είτε για άτομα που έχουν αλλεργίες.
  3. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση σταφυλιών μπορεί να συμβάλει στη ρύθμιση της πίεσης του αίματος, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της αρτηριακής πίεσης εάν είναι υψηλή.
  4. Τα κεράσια μπορούν να βοηθήσουν στην πέψη. Η κατανάλωση τους, βοηθάει την μεγαλύτερη παραγωγή και έκκριση πεπτικών ουσιών, οι οποίες είναι ευεργετικές για τη λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος.


ΙΔΕΕΣ & TIPS

Μάθετε πως να αξιοποιείτε τα οφέλη των λαχανικών